Andries loopt voor Stichting vier het Leven

Andries Potter
van totaal € 2.100 (69%)
Nog te gaan

Sinds 2018 breng ik als vrijwilliger van Vier het Leven ouderen naar het theater. Meestal haal ik drie dames op, genieten we samen van een voorstelling en breng ik hen veilig weer thuis. We beleven telkens een fantastische avond. Maar de impact van Vier het Leven reikt verder dan alleen een gezellig uitje. We bieden mensen de kans om eropuit te gaan, wanneer ze dat anders niet zouden kunnen. Dit resulteert in het leggen en behouden van waardevolle sociale contacten, wat Vier het Leven tot een bijzonder effectief middel tegen eenzaamheid maakt.

Ik ben onder de indruk van het organisatievermogen van Vier het Leven. 19 jaar geleden hebben twee vriendinnen zes ouderen meegenomen naar het theater. Afgelopen jaar hebben we 30.000 bezoeken mogelijk gemaakt, mogelijk gemaakt door 1.750 vrijwillgers. De autonome groei voor dit jaar schatten we in op 30%. Ga het maar regelen!!

Tijdens de coronapandemie bleven de kosten doorgaan, maar konden we uiteraard geen activiteiten organiseren. Desondanks hebben we contact gehouden met onze gasten en actief gewerkt aan het voorkomen van eenzaamheid in deze moeilijke tijd.

Vier het Leven was voor de pandemie een financieel gezonde organisatie, maar ons eigen vermogen is na corona bijna volledig opgebruikt.

Om Vier het Leven te ondersteunen, ga ik een halve marathon van 21 km rennen. Dit is een enorme uitdaging die ik alleen moet volbrengen.

Ik hoop € 2.100 op te halen voor Vier het Leven. Hier kan ik jullie steun enorm gebruiken. Help mij om dit enorme bedrag bij elkaar te krijgen!!