GEHAALD!

15 april 2024 09:19

Natuurlijk leveren we hierbij het bewijs dat we alle vier de 5 km hebben gelopen tijdens de IJsselloop. Alle sponsors heel hartelijk bedankt!

Tim was de snelste van ons vier. Tjeerd liep net iets achter hem aan. Jetske rende super voor haar eerste keer en Daphne bleef bij haar in de buurt. Hoewel dat niet altijd lukte, want bij elke keer dat iemand Jetske aanmoedigde, ging ze steeds harder rennen (en dat gebeurde erg vaak)! Tim vloog ook deze derde keer over het parcours dankzij de vele supporters aan de kant van de weg. Zijn knie hield het gelukkig goed.
Het was erg gezellig langs de route. Maar één minpuntje: er waren aan de finish geen medailles meer over... Tim had één van de laatsten te pakken. Tjeerd, Daphne en Jetske met lege handen. Super lief was dat iemand uit het publiek zijn medaille aan Jetske gaf, dus de kinderen kunnen vandaag in de klas wel de medaille showen.

Stichting Vier het Leven: bedankt voor de handige stickers voor op onze shirts en doe veel moois met het opgehaalde sponsorgeld (ik weet zeker dat dat gaat gebeuren en we veel mooie uitjes voor ouderen kunnen organiseren)!

Groetjes,
Daphne