Start jouw actie

Maak hier een persoonlijke actiepagina, kies Vier het Leven als goed doel of verzin een sponsoractie tijdens een evenement en laat familie en vrienden weten waarom jij dit voor ouderen wilt realiseren. Je kunt gaan rennen, fietsen, wandelen of een rally rijden, maar je kunt ook koekjesbakken, breien, klussen, autowassen, een schoolmusical of een huiskamerconcert opvoeren, tennis-, hockey- of golftoernooi organiseren voor het goede doel.

• Manon wandelde in oktober de Zeeuwse Kustmarathon: 42 km en 195 m en Vier het Leven was haar sponsordoel.
  • Gerco liep in september mee met de Dam tot Dam-loop en zamelde via geld in om voor onze deelnemers nog meer gezellige online koffiemomenten te kunnen organiseren.
  • Vier het Leven-vrijwilliger Michel ging met pensioen en vroeg zijn collega's om in plaats van een afscheidscadeau geld te doneren aan Vier het Leven. Een mooie en persoonlijke manier om ons te steunen.
Lees meer voorbeelden bij 'Succesvolle acties' ter inspiratie'Zien wij binnenkort hier ook jouw actie?

Je kunt ook je favoriete initiatief steunen. Bekijk de verschillende acties en kies iets dat jouw aanspreekt. Jouw steun is van onschatbare waarde!
Wat gebeurt er met het geld dat Vier het Leven van particuliere donateurs ontvangt?
Waarom is er extra geld nodig, de deelnemers betalen toch al een toeslag?
Is mijn donatie aftrekbaar?

Downloads:

Logo Kom in Actie Voor jouw actie hebben we een logo beschikbaar dat je kunt downloaden. Gebruik dit logo op al je communicatiemiddelen, zodat het duidelijk is dat jij actie onderneemt voor Vier het Leven. Download