Succesvolle acties

Hieronder vind je een opsomming van acties die ons al prachtige bedragen hebben opgeleverd.

• Vier het Leven is tweemaal gekozen als goede doel van de '3 Provinciën Wandeltocht'. Wij ontvingen maar liefst 80% van het inschrijfgeld!
  • Team Unique reed mee aan de autotocht Navigate North en haalde tijdens hun barre rit van 7.000 km een sponsorbedrag op van € 5.500,-.
  • Damesdispuut Alea Lacta inTilburg organiseerde haar jaarlijkse Studentencabaret in het Midi Theater en de opbrengst van de avond van € 3.200,- was hun donatie.
  • Vier het Leven was zes weken lang het goede doel tijdens de eindvoorstellingen van 'My Dreams KunstKampen'. Tijdens de shows met het thema ‘Celebrate Life’, lieten de jonge theatertalenten zien wat Vier het Leven betekent voor ouderen en in de pauze werd een mooi bedrag van € 700,- ingezameld.
  • Tijdens een zonnige Ladies Day bij de tennisclub LLTC in Laren(NH) werd voor goede doelen gespeeld. Vier het Leven ontving een mooie donatie.
  • Mixed Hockey Club Oosterbeek zamelde in met het Trimhockeytoernooi met ruim € 2.100,-.
  • Trainingsbureau How Company doneerde de opbrengst van de training voor HR-professionals van maar liefst € 6.000,-
  • Vier het Leven was zelfs vijf keer op rij het goede doel van de 'Wandelvierdaagse het Gooi'.